کد خبر 544747
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

هر روز که می‌گذرد بحث درگیری مدیران باشگاه نفت تهران با مدیران ارشد شرکت ملی نفت بیشتر به گوش می‌رسد.

به گزارش مشرق، مشکلات نفت تهران در این فصل تا حدی بوده است که بازیکنان این تیم بارها به دلیل بی پولی اعتصاب کرده‌اند و البته ستاره‌های این تیم هم یکی یکی در حال جدا شدن هستند. شاید اگر در تعطیلات نیم فصل نانگ، کارلوس سانتوس و پیام صادقیان از این تیم جدا نمی‌شدند حالا نفت تهران شرایط بهتری داشت اما کار این تیم به جایی رسیده است که حتی بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی هم ساز جدایی را کوک کرده‌اند.

در این بین به نظر می‌رسد اختلاف بین مدیران شرکت ملی نفت با مدیران باشگاه نفت تهران مهمترین نقش را در این اتفاق داشته است. در حالی که لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود شرکت ملی نفت از بودجه تعیین شده برای باشگاه نفت تهران در این فصل ریالی پرداخت نکرده است و همین موضوع باعث شده که این باشگاه تا آستانه انحلال پیش برود.

در این بین مدیران شرکت ملی نفت مدعی شده‌اند در سال 94 آنها حدود 10 میلیارد تومان بودجه به باشگاه نفت تهران تزریق کرده‌اند که مدیران باشگاه ادعا می‌کنند این رقم مربوط به بدهی‌های فصل گذشته می‌شود و این موضوع اختلاف بین مدیران باشگاه و شرکت ملی نفت را به اوج خود رسانده است.

با توجه به اختلاف‌های پیش آمده به نظر می‌رسد واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی آخرین راه این باشگاه برای نجات باشد. از حسین هدایتی به عنوان جدی‌ترین گزینه خرید این باشگاه یاد می‌شود.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس